ESTB

BEFALSFORENING

VÅR FRUE GATE 12

S E L S K A P S L O K A L E R
Trondheim Befalsforening leier ut tre ulike selskapslokaler, som alle ligger i selve bygården i Vår Frue Gate 12. Lokalene går under navnene "Sal", "Salong" og "Hvelvkjeller". Se bildegalleri nederst på denne siden for nærmere beskrivelse av lokalene.
Alle lokaler kan leies hver for seg, eventuelt i kombinasjon. Spesielt "Sal" og "Salong" passer godt i kombinasjon, da de ligger på samme plan og ved siden av hverandre. Hvelvkjeller ligger på kjeller-planet, men kan også fint brukes til f.eks. aperitif i kombinasjon med de andre selskapslokalene.

Medbrakt mat og drikke er tillatt. Hvis behov for matservering vil vi anbefale Restauranten Koh I Nor (Parkkaféen), som holder til i 1.etasje i samme hus. De høster stor anerkjennelse for sin gode mat og hyggelige betjening.

Det er ikke tillatt med røyking inne i lokalene, men gjester kan benytte seg av gårdsrommet til dette.

Merk! at Sal og Salong ligger i andre etasje, og Hvelvkjeller ligger i kjelleretasje, og bygget har dessverre ikke heis. Ta kontakt via skjemaet under, og be om tilbud. Pris avhenger av tidspunkt, og hvilke lokaler du ønsker å leie. Våre lokaler leies ut via vår samarbeidspartner Rishaug Event AS, som også vil behandle dine henvendelser.

Festbord sal2.jpg

SAL

Kapasitet:

Opptil ca 70 sittende gjester.
Opptil ca 90 sittende/stående gjester.

Lydanlegg
Prosjektor
Dansegulv
Tilgang kjøkken
Dekketøy

kr 1.650,-*

* ved korttidsleie midtuke

IMG-1364_edited.jpg

SALONG

Kapasitet:

Opptil ca 60 sittende gjester.
Opptil ca 80 sittende/stående gjester.

Lydanlegg
Prosjektor
Piano
Tilgang kjøkken
Dekketøy

kr 1.650,-*

* ved korttidsleie midtuke

bg-hvelv-01.jpg

HVELVKJELLER

Kapasitet:

Opptil ca 25 sittende gjester.
Opptil ca 35 sittende/stående gjester.

kr 2.500,-*

*døgnleie

FORESPØRSEL BOOKING AV SELSKAPSLOKALER

Tusen takk for din henvendelse!

Alle henvendelser som gjelder leie av lokaler må inneholde:

• Navn

• Eventuelt også firmanavn

• Epost

• Telefonnummer

• Type selskap som skal gjennomføres

• Omtrent antall gjester

• Dato

• Tidspunkt

• Hvilke av lokalene du ønsker å leie (Sal / Salong / Hvelvkjeller)

• Om du ønsker å benytte kjøkken

• Om du ønsker å vaske selv eller ikke

(Om ønskelig så kan du også kontakte daglig leder direkte ved å benytte foreningens kontaktinformasjon nederst på denne siden.)

Booking